nedelja, 12. november 2017

BEAUTY

                                       LET ME TRY!          


Tole je že moja druga objava "LET ME TRY!", tokrat sicer z nekaj manj izdelki. Zdi se mi zelo pomembno, da vedno, kadar se odločimo za nakup nove kreme, pilinga ali česa podobnega, vzamemo nek nov izdelek, ne tistega, ki smo ga imeli že prej. Mogoče bo ta izdelek boljši ali slabši od prejšnjega. Bistveno je, da si naberemo nove izkušnje in znanja o kozmetičnih izdelkih.




 NEUTROGENA visibly clear Pink Grapefruit Peeling:

Svojemu obrazu privoščim piling vsak večer. Nekateri sicer pravijo, da naj se pilinga ne bi uporabljalo vsak dan, vendar moji koži to čisto ustreza. Piling za obraz priporočam vsem, ki imate problematično kožo. Rožnati peneči piling uporabljam že dober mesec in lahko vam povem, da je moja koža po njem gladka in zelo dobro očiščena. Všeč mi je tudi to, da kože ne izsuši, ampak jo samo nežno očisti. 



GARNIER skinactive Botanische Tagespflege Aloe Gel:

Kremice so zelo pomemben del moje večerne rutine. Tale GARNIER aloe gel krema je za problematično kožo. Meni je predvsem pomagala na predelih, kjer si pobrijem brado, saj je splošno znano, da ima aloe vera sposobnost obnavljanja razdražene kože.

PRIMAVERA Roll-On Deodorant:
Kdaj je dobro pisati tudi o stvareh, ki niso ravno najbolše. Tale deodorant naj bi deloval 24 ur pa ni bil niti blizu 24 uram. Sicer je zelo prijetnega vonja, naraven in ni testiran na živalih, kar je meni kot vegetarijancu zelo pomembno. A ima še eno pomanjkljivost: njegov rok uporabe je samo en mesec po odprtju.


Tukaj lahko prebereš več o objavi: LET ME TRY! #1  
                                                                                     XOXO VIKI 💎
     




Ni komentarjev:

Objavite komentar