nedelja, 19. november 2017

BEAUTY

                             ORIFLAME COSMETICS 

Najprej vam moram povedati, da sta se moja vztrajnost in trdo delo za blog končno obrestovala. Hvaležen sem vsem, ki z veseljem vsakič zaidete na moj blog in se izgubite med kopico kozmetičnih izdelkov ter mojih mnenj. Seveda se trudim, da bi bilo bralcev še dosti več, ampak pravijo, počasi se daleč pride. Hkrati bi se rad zahvalil tudi vsem, ki ste opazili, da tudi moj blog predstavlja priložnost za promocijo vaših izdelkov in da mi jih z veseljem pošiljate v testiranje.



Tokrat z veseljem pišem o Oriflamovih izdelkih. 

THE ONE lip sensation matte mousse:
Moje ustnice so že same po sebi vijolične barve, zato morajo biti šminke zelo prekrivne. Preden si nanesem šminko na ustnice, jih seveda premažem s tekočo podlago, da se vijolični pigment malo nevtralizira. Vendar to ne deluje vedno. Kljub temu, da svoje ustnice "nevtraliziram", šminka še vedno ne pride do izraza. Tako se je zgodilo tudi pri šminki Oriflame matte, ki je sicer prijetnega vonja in kremaste strukture, ampak ko jo nanesem na ustnice, se sploh ne opazi da bi karkoli imel na njih. Seveda je to odvisno tudi od posameznega odtenka šminke. Največ težav imam z nevtralnimi odtenki, ki ponavadi ne vsebujejo veliko pigmenta. 



VERYME extenda colour mascara:
Opažam, da so v zadnjem času spet popularne barvne maskare. Če bi že moral nostiti barvno maskaro, bi jo gotovo kombiniral z barvo oči. Seveda določene barve tudi zelo popestrijo make-up. Oriflamova zelena maskara ima odlično krtačko za nanos, ki barvo lepo razporedi po trepalnicah. Všeč mi je tudi da se ne razmaže tako zlahka in ko se posuši, postane temno zelene, skoraj že črne barve.

Več izdelkov lahko najdete tudi na ORIFLAME spletni strani.
                                                             XOXO VIKI 💎

Ni komentarjev:

Objavite komentar